ניוזלטר
מערכת דיוור אלקטרוני | רשימות תפוצה

מבנה ניוזלטר איכותי ותקין

ראשי >ניוזלטר>מרכיביו של ניוזלטר

מרכיביו של ניוזלטר 

אורך ורוחב

אסור שרוחב הניוזלטר יהיה רחב מדי מכיוון שאז יצור מצב שהגולש ייאלץ לגלול את הניוזלטר ימינה ושמאלה כדי לראות את כולו, וזה לא נוח, ומפחית מהיעילות של הניוזלטר, אז מומלץ תמיד לעשות מבחן על כל הדפדפנים כדי לראות האם זה יוצא תקין או שיש גלילה ועל פי זה לערוך את הניוזלטר רק אז לשלוח. מבחינת אורך זה פחות רלוונטי מבחינת גלילה, אבל עדיף שכל התוכן יופיע כמקשה אחת, ושהגולש יראה כמה שיותר פרטים ויגלול כמה שפחות.

מרכיבי הניוזלטר

בכל ניוזלטר יש את הפנל העליון גוף הניוזלטר ופנל תחתון, בפנל העליון נשים בדרך כלל את שם הניוזלטר, לוגו, מס' הניוזלטר וקישור לאתר כמו באנר של אתר. בגוף הניולזטר כמובן יהיו התכנים, הנושאים, המבצעים וכו' ובפנל התחתון של הניוזלטר יופיע הכותבים והעורכים של התכנים בניוזלטר.

התאמה אישית של הניוזלטר

כמו שכתבתי במאמרים הקודמים אחת התועלות הגדולות ביותר של הניוזלטר היא הפניה האישית ללקוחות ולגרום ללקוחות שלנו על ידי כך להתקרב אלינו ולהרגיש שייכות לחברה, יש אפשרות ע"י מערכת דיוור אלקטרוני ליצור לכל נמען ניוזלטר עם שמו, ובכך לקרב את הלקוחות אלינו. פניות אישיות זהו חלק חשוב בדיוור אלקטרוני, משתמשים באופציה זו גם כאשר רוצים לשלוח ללקוח מבצע מיוחד ליום הולדתו וכו'.

מה קורה כשלוחצים על קישור

מומלץ שכאשר לוחצים על קישור, העמוד הנפתח יהיה זהה בעיצובו לניוזלטר, בכך תהיה המשכיות אמיתית לניוזלטר והגולש ירגיש שהוא פשוט העביר דף בעיתון ולא עבר לעיתון אחר.

תבנית קבועה לניוזלטר

עדיף לבחור תבנית קבועה לניוזלטר, שאיתה נמשיך לאורך כל הדרך, לכן צריך להחליט מראש כמות מאמרים, ונושאים אשר יהיו בניוזלטר. ככה תמיד הגולשים מגיעים לניוזלטר מוכר ידוע, משהו שהם יודעים איך לחפש את מה שהם רוצים ולא צריכים כל פעם להתרגל מחדש. החוק הזה חל על כל מרכיבי הנזיולטר, מהפנל העליון עם השם של הניזולטר ומס' הגילון לגוף כפי שציינתי, ועד לשורת הקרדיטים.
 
אלו כל ההוראות הבסיסיות כדי שמבנה הניזולטר יהיה מוצלח ותקין, אם תקפידו להשתמש בהם, הניוזלטר שלכם יפיק לכם תועלת גדולה, תאספו המון לקוחות ותקרבו אליכם לקוחות ותיקים, זוהי בעצם מטרתו הכי גדולה של דיוור אלקטרוני.
הוספת תגובה