ניוזלטר
מערכת דיוור אלקטרוני | רשימות תפוצה

מדידות ומחקר

ראשי >מדידות ומחקר
רשימות תפוצה
במאמר זה נסביר את משמעותן של רשימות התפוצה כחלק ממכלול דיוור אלקטרוני. רשימות תפוצה הן משמעותיות ביותר שכן הנפח שלהן כלומר כמות הלקוחות בתוך הרשימה תשפיע על כמות ההכנסות או כמות הלקוחות אשר יפעלו עקב הניוזלטר הנשלח אליהם.
פילוח שוק בדיוור אלקטרוני
בימנו כל עסק נלחם על הלקוח, מנסה בכל מיני דרכים להשיג לקוחות חדשים, לקרב אליו את הלקוחות. מאז המצאת מערכת דיוור אלקטרוני הנושא הזה מאוד קל ופשוט, אין צורך במאמץ מיוחד, ומגיעים להמוני לקוחות בלחיצת כפתור, אך על מנת שהעסק שלך יתעלה על העסק המתחרה עליך להבין איך הדברים מתבצעים בצורה האופטימלית ביותר, לכן חשוב לבצע פילוח שוק איכותי ובמאמר זה אסביר על כך.
מדידות ומחקר לדיוור אלקטרוני
בעידן של ימנו כאשר הכל נעשה באמצעות אינטרנט, מיילים ו- SMS ובכלל בצורה טכנולוגית, נורא קל למדוד נתונים. מכיוון שאנחנו עוסקים בשיווק ומכירה באינטרנט, ודיוור אלקטרוני בפרט, אפשרויות המדידה שלנו הן עצומות ומעולות וחשוב מאוד שנעשה זאת, על מנת שנוכל לשפר את השיווק שלנו לשיווק האופטימלי ביותר.