ניוזלטר
מערכת דיוור אלקטרוני | רשימות תפוצה

דיוור אלקטרוני שיווק בתוך שיווק

ראשי >דיוור אלקטרוני>דיוור אלקטרוני שיווק בתוך שיווק
רבות כבר דובר על דיוור אלקטרוני, מערכת דיוור אלקטרוני ואפילו ניוזלטר מופיע כמעט בכל מאמר הקשור לתחום. במאמר זה אציג את העוצמה והכח של דיוור אלקטרוני בשיתוף עם צורות השיווק השונות.
 
ככל הידוע לכם שיווק באינטרנט בכלל ודיוור אלקטרוני בפרט תופס יותר ויותר תאוצה בשנים האחרונות והסבירות היא שיהפוך לצורה היעילה ביותר והמרכזית ביותר לשיווק ופרסום במדיות השונות.
 
ברוב המאמרים שקראתי בנושא, מוזכר כמעט תמיד דיוור אלקטרוני בהקשר של ניוזלטר. ניוזלטר הוא מגזין אלקטרוני הכולל תוכן מקצועי ושיווקי תוך פרסום מוצר מסוים שברצוננו לחשוף, להציג או לקדם. לניוזלטר יש חוקים כמובן, כמות תוכן, כמות תמונות, כמה מוצרים כדאי להציג וכו', אבל ברצוני לפתוח את עינכם ולהציג לכם את כוחו האמיתי של דיוור אלקטרוני.
 
כאשר אנחנו מדברים על דיוור אלקטרוני, אנחנו מדברים על עניין מאוד פשוט, שליחה מאסיבית של מיילים או מסרונים באמצעות מדיית האינטרנט או התקשורת המיידית (SMS). באמצעות הפלטפורמה הזו המאתפשרת ע"י מערכות דיוור אלקטרוני שונות, אנחנו שולחים הודעות, ומה שיהיה בהודעות האלה אנחנו קובעים, וזוהי בעצם תכליתו של המאמר.
 

כוחו של דיוור אלקטרוני

 
אציג בפניכם 4 צורות שיווק באמצעות הדיוור כאשר על אחת מהן תוכלו לקרוא באתר ע"י לחיצה על הקישור. 4 צורות השיווק הן:
  • ניוזלטר – מאמר מורחב על ניוזלטר ויכולותיו השיווקיות
  • שיווק בוידאו
  • שיווק באמצעות טיפים קבועים
  • שיווק באמצעות מסרים אישיים

שיווק בוידאו

שיווק בוידאו הוא דבר מומלץ ביותר, שכן אם תמונה אחת שווה אלף מילים וידאו שווה מיליון. בוידאו אפשר להכניס דיבור, אפקטים, תוכן מקצועי, עדות של לקוח מרוצה, מוסיקת רקע, ובעצם כל תכליתו של הסרטון היא להעביר מסר שיווקי בצורה אינטראקטיבית ומעניינת ללקוח. בנוסף סרטון הוא דבר שמתפרסם בקלות מכיוון שהוא מדבר למנעד רחב של אוכלוסיות ואנשים, ניוזלטר בעל תוכן מקצועי סביר להניח שיעניין את האנשים המסוימים שביקשו לקבל אותו ספציפית לסרטון הרבה יותר קל להתחבר, לכן כאשר שולחים אותו באמצעות דיוור אלקטרוני הוא יתפרץ כמו אש בשדה קוצים כאשר יעשו לו העבר במייל מה שלא סביר שיעשו עם ניוזלטר.

שיווק באמצעות טיפים קבועים

טיפים קבועים הם אמצעי שיווק מדהים, כל לקוח שנרשם לשירות מקבל פעם בתקופה, בין אם זה יומי, שבועי או חודשי, טיפ בנושא מסוים שהוא בחר. כאשר הטיפים איכותיים ומגיעים בזמן, זה יוצר אצל הלקוח הרגשה של מקצועיות, אמינות, ואהדה כלפי החברה. טיפים קבועים זה אמצעי מעולה לשיפור תדמיתי, מקצועי ובכך יגרום לחשיפה מוגדלת ולרכישות של לקוחות חוזרים (וקבועים)

שיווק באמצעות מסרים אישיים

מסרים אישיים הם דרך שיווקית נפלאה, כאשר הלקוח מכניס פרטים כדי להירשם לשירות, ניתן לבקש ממנו פרטי יום הולדת, פרטי יום נישואין וכל מיני אירועים מיוחדים אם יש, כאשר בכל תאריך כזה, לשלוח ברכה מיוחדת עם שם הלקוח, ומבצע שיכול להתאים לו במיוחד, או כל דבר יצריתי אחר שעולה על הדעת. טכניקה זו מקרבת את הלקוחות בצורה נפלאה, וגורמת להם לרצות להישאר לקוחות כי זה מעניק תחושת חברות ואף משפחתיות.
 

שיווק העבר הסתיים

 
דיוור אלקטרוני הוא בעל יכולות נפלאות ומופלאות בעולם השיווק, בעל יכולת שימוש נרחבת במגוון תצורות שיווקויות, היעילות שלו היא לאין ערוך, העובדה שבאמצעות רשימות תפוצה אנחנו שולחים מסר לכמות עצומה של לקוחות משנה את כל דפוסי החשיבה הנהוגים עד כה בפרסום ושיווק. אם פעם היה צריך הדוור לעבור בניין בניין ולהכניס פתקים ופליירים, אנחנו מדבירם על לחיצת כפתור ותוך מס' דקות אותה כמות לקוחות ואף יותר מקבלת את דבר השיווק. בהצלחה.
הוספת תגובה