ניוזלטר
מערכת דיוור אלקטרוני | רשימות תפוצה

הגדלת רשימות תפוצה

ראשי >דיוור אלקטרוני>דיוור אלקטרוני עוצמתי

אסטרטגיות למיקום טופס הרשמה

דיוור אלקטרוני הוא כלי עוצמתי שיכול להרחיב את יכולת הגישה שלנו אל הלקוחות מעבר לאתר האינרטנט ולהגדיל את הזדמנויות המכירה. כאשר לקוח נכנס לאתר, הוא יכול לעזוב מבלי לרכוש שום מוצר, ואז יכולים להיות שני מצבים או שהוא לא יחזור יותר, או שהוא יחזור ויצא וחוזר חלילה. ע"י דיוור אלקטרוני ניתן לבנות רשימת תפוצה, ובכך לשמור על לקוחות חדשים וחוזרים גם לאחר שעוזבים את האתר.
לשם כך צריך מספר כללים שיעזרו לשמור על קשר עם הלקוחות:
  1. טופס הרשמה בעמוד הבית
  2. טופס הרשמה בדף אודותינו
  3. טופס הרשמה לאחר ביצוע רכישה

טופס הרשמה לדיוור אלקטרוני בעמוד הבית

זוהי הדרך הקלה והנוחה ביותר ליצור רשימת תפוצה לדיוור אלקטרוני, כדי למקסם את הפוטנציאל של טופס הרשמה יש למקם אותו בראש הדף על מנת שהגולשים יראו אותו מיד מבלי צורך לגלול.
בדרך כלל את טופס הרישום, מטמיעים דרך קוד של מערכת דיוור אלקטרוני, שאותה רוכשים דרך החברות השונות. המערכת מאפשרת ניהול של רשימות תפוצה, איסוף כתובות מיילים, ושליחת המסרונים לרשימות תפוצה גדולות.

מס' טיפים ל אופטימיזציה של טופס הרשמה לדיוור אלקטרוני

  • באופן כללי, פחות פרטים לגולש לתת ככה יעלו מס' ההרשמות.
  • כדאי להציע בונוסים בעת ההרשמה, הנחות, קופונים, וכו', דבר זה יגרום ליותר גולשים לרצות להירשם.
  • חלק ממערכות הדיוור האלקטרוניות, מאפשרות לעצב שני טפסים שונים ולשלוח אותם באופן רנדומלי. אופציה זו מאפשרת לבחון איזה טופס הרשמה גורף יותר הרשמות.

טופס הרשמה לדיוור אלקטרוני בדף אודות החברה

אל תפסיקו בעמוד הבית, כללו טופס נוסף בדפים אסטרטגיים נוספים, דף נוסף שיכול להתאים, הוא דף אודות של החברה. אם הגולשים כבר נכנסו לעומק האתר והגיעו לדף אודות, סימן שרצו ללמוד יותר על החברה, הציעו לגולש ללמוד עוד על החברה באמצעות טופס הרשמה ולקבל עוד פרטים ישירות לדואר.

טופס הרשמה לדיוור אלקטרוני לאחר רכישה

אחד הדברים המומלצים במיקומים אסטרטגיים הוא למקם טופס הרשמה בעמוד תודה לאחר רכישה, אם הגולש רכש ממך שירות או מוצר, סיכוי גבוה מאוד שירצה לדעת על עדכונים, מוצרים נוספים, הצעות, הנחות ומבצעים בעתיד ולכן כדאי למקם טופס הרשמה לאחר רכישה.
 
כפי שבדוואי אתם מבינים, בניית רשימות תפוצה יכולה להיות מאוד פשוטה אם מציבים את טופס ההרשמה במקומות אסטרטגיים, בצורה כזו, טופס ההרשמה יופיע במקומות ברורים ומיועדים ולא יצוץ בכל הזמדנות לגולש, דבר שיכול אולי להציק. הטמעה של הטופס במקומות אסטרטגיים, יצור אצל הגולש תחושה של מקצועיות, ורצינות, דבר שמתשלב בהיגיון של הגולש.
הוספת תגובה